Skip to main content

Ideální automatizovaný svět?

Pamatujete si na kreslený film Zdeňka Milera Krtek ve snu? Vypráví o ideálním plně automatizovaném světě. Ten se však může snadno zhroutit, když se zapomene na standardní lidské potřeby, které nelze zautomatizovat. Přestože byl film uveden téměř před 40 lety, jsou v něm vyjádřeny některé vize, které jsou aktuální i dnes v digitalizovaném 21. století.

Inovace, nebo frustrace

Náš každodenní život je obklopen stroji a inovovanou technikou. Jsme na nich už závislí. Řídí náš profesionální i soukromý život. Jen si představte, kolik nástrojů, aplikací, systémů a platforem musíme za den použít. Naše telefony, počítače, inteligentní domácí zařízení vyžadují stále více dovedností. Zdá se, že čím víc inovací máme, tím víc jsme frustrovaní.

Ideální digitální pracovní zkušenost

Každodenní podnikání přináší velké výzvy. Musíte se přizpůsobit technickému řešení ve své společnosti, ale i řešením vašich klientů a dodavatelů. Vše vyžaduje velkou flexibilitu. Jsem si jistá, že drtivá většina lidí v marketingu někdy čelila větší či menší frustraci kvůli každodennímu multitaskingu, pro který neexistovaly žádné jednoduché techniky.

Proto přinášíme vizi o ideálním digitálním pracovním prostředí. Je to platforma přizpůsobená vašim potřebám: naplánuje vaše schůzky, spravuje vaše projekty, zasílá vám oznámení, monitoruje vaše probíhající a plánované projekty, shromažďuje veškerou probíhající interní a externí konverzaci, pomáhá vám s plánováním a zasíláním zpráv a sleduje finanční metody. Je to nástroj „vše v jednom“ přizpůsobený vašim potřebám a vašemu IT prostředí, kompatibilní s celou platformou a zařízením, bezpečný, mezinárodní, snadno použitelný, bez jakýchkoli kompromisů. Navíc vám ušetří čas, peníze a energii pro nové výzvy. Zní to dobře?

Nástroj, o kterém jste snili

Na trhu je k dispozici několik systémů řízení projektů, které nabízejí různé moduly. Lze je použít v jakémkoliv oboru podnikání, ale ve většině případů vyžadují kompromis z hlediska IT, funkčnosti a jsou často velmi nákladné.

Dlouhá léta se zaměřujeme na digitální inovace a automatizaci marketingu. Naučili jsme se, že klíčem k úspěchu je kombinace lidského přístupu a správného pochopení obchodních potřeb. Neměli bychom se přizpůsobovat technice, spíše by se ona měla přizpůsobit našim potřebám. Bez kompromisů. Zaměřili jsme se tedy na vývoj jedinečného obchodně orientovaného digitálního nástroje pro marketingové profesionály, který přináší inovativní řešení každodenní spolupráce mezi agenturami a marketingovými specialisty a ušetří spoustu času.

Naše platforma pro marketingovou spolupráci s ohledem na lidské potřeby už existuje! Sledujte naše stánky! Už brzy ji uvedeme na trh. Budoucnost již začala.